Perhekahvila, Pikkuisten kahvila ja vertaistukiryhmät

Malliksen kahvilat

Malliksen kahvilapäivä on keskiviikko! Perhekahvilaa vietetään klo 10-12 ja Pikkuisten kahvilaa klo 13-15.

Perhekahvila ja Pikkuisten kahvila ovat suunnattu Hämeenlinnan alueen lapsiperheille. Kahviloissa voit tutustua alueen muihin perheisiin, jakaa ajatuksia vanhemmuudesta ja löytää lapsellesi leikkiseuraa. Kahviloissa käy vierailijoita puhumassa erilaisista teemoista, kuten lapsiperheiden arjen ja hyvinvoinnin tukemisesta. Kahvilapäivät voivat sisältää myös ohjattua toimintaa, kuten yhteisiä musiikki- ja askarteluhetkiä.

Kahviloissa pääset halutessasi nauttimaan lämpimästä juomasta ja pienestä tarjottavasta. Tuotot menevät yhdistyksen toiminnan tukemiseen.

Lämpimästi tervetuloa ❤️

14.8.

Syyskauden ensimmäinen kahvilapäivä. Lämpimästi tervetuloa!

Vertaistukiryhmät

Oletko itse kiinnostunut vetämään uutta vertaistukiryhmää?

Voit halutessasi lähettää meille sähköpostilla (hameenlinnan.yhdistys@mll.fi) ehdotuksen uudesta ryhmästä, kuulemme mielellämme uusia ehdotuksia.