Perhekahvila, Pikkuisten kahvila ja vertaistukiryhmät

Malliksen kahvilat

Malliksen kahvilapäivä on keskiviikko! Perhekahvilaa vietetään klo 9.30-12 ja Pikkuisten kahvilaa klo 13-15.

Perhekahvila ja Pikkuisten kahvila ovat suunnattu Hämeenlinnan alueen lapsiperheille. Kahviloissa voit tutustua alueen muihin perheisiin, jakaa ajatuksia vanhemmuudesta ja löytää lapsellesi leikkiseuraa. Kahviloissa käy vierailijoita puhumassa erilaisista teemoista, kuten lapsiperheiden arjen ja hyvinvoinnin tukemisesta. Kahvilapäivät voivat sisältää myös ohjattua toimintaa, kuten yhteisiä musiikki- ja askarteluhetkiä.

Kahviloissa pääset halutessasi nauttimaan lämpimästä juomasta ja pienestä tarjottavasta. Tuotot menevät yhdistyksen toiminnan tukemiseen.

Lämpimästi tervetuloa ❤️

27.3.

Perhekahvilassa ja Pikkuisten kahvilassa käsitellään aihetta "Itsemyötätunto voimavarana vanhemmuudessa" ammattilaisten ohjaajamana. Vierailijoinamme ovat Rakkaudella Sinulle Coaching ja Siskåsi yritysten perustajat Kaisa Arola ja Sonja Vuorinen. Lämpimästi tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan kanssamme tärkeästä aiheesta!

3.4.

3.4. ei valitettavasti pystytä järjestämään aamupäivän Perhekahvilaa (klo 9.30.12). Pikkuisten kahvila pidetään normaalisti klo 13-15.

10.4.

10.4. ei valitettavasti ole kahvilapäivää työntekijän estymisen vuoksi.

17.4.

17.4. saamme kahviloihimme vierailijaksi Laakso Interior-yrityksen perustajan Nea Laaksosen. Laakso Interior tuottaa sisustusarkkitehdin ja ammattijärjestäjän palveluja mm. hyvinvoinnin edistämiseksi kodin järjestyksen ja sisustuksen kautta. Päivän aikana keskustellaan kodin ja järjestyksen merkityksestä lapsiperhearjessa ja sen näkökulmista, kuten tavaroihin kuluvasta ajasta ja niiden määrästä, kodin siisteyden ylläpitämisestä, lasten huomioinnista tavaroiden järjestelyssä sekä kodin järjestyksen aiheuttamista erilaisista tunteista.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Tervetuloa osallistumaan mielenkiintoisen kahvilapäivään ja tutustumaan aiheeseen lisää!

Vertaistukiryhmät

Oletko itse kiinnostunut vetämään uutta vertaistukiryhmää?

Voit halutessasi lähettää meille sähköpostilla (hameenlinnan.yhdistys@mll.fi) ehdotuksen uudesta ryhmästä, kuulemme mielellämme uusia ehdotuksia.